Vertrek! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Voorde - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Laura Voorde - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Augustus 2012 | Nederland, Nieuwegein

Hoi allemaal,

Last-minute toch nog maar even besloten deze waarbenjij.nu aan te maken. Ik ga (proberen) hier af en toe een reisverslag en/of foto's te plaatsen van mijn belevenissen in Zuid-Afrika.
Als je het leuk vind om dit te volgen, moet je dus af en toe even deze pagina bezoeken, of je aanmelden voor een e-mail alert. Op Facebook wordt als het goed is ook weergeven als er een nieuw verslag is gepost.

Ik ben er klaar voor, mijn koffers zijn gepakt (2x 23kg, 1x handbagage trolley van 10kg en een handtas) en denk zo dat ik wel genoeg bij me heb! ;)

Om 13.30 vertrek ik met mijn ouders naar Dusseldorf, de luchthaven waar ik om 18.05 met nog 5 anderen van school vandaan vlieg. Eerst vliegen we naar London voor een korte tussenstop en overstap, daarna door naar kaapstad. Als het goed is landen we dan morgenochtend.

Zodra ik een kans heb zal ik hier weer iets van me laten horen, maar ik heb begrepen dat het internetten in huis kapot is. De vraag wanneer dat gemaakt is, is natuurlijk maar de vraag in Zuid-Afrika :)

Ik ben zenuwachtig, maar heb er ook veel zin in!!

Veel liefs, Laura

  • 20 Augustus 2012 - 11:07

    Simone:

    Take care lau! Ik ga je volgen hier :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Mijn 3e jaars stage van mijn opleiding Facility Mangement Event&Leisure ga ik lopen bij het Vineyard Hotel & Spa in Kaapstad! Ik vertrek 20 augustus 2012 en ga 10 februari weer terug. In deze periode zal ik zo nu en dan hier een bericht en foto's posten.

Actief sinds 19 Aug. 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 12237

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 10 Februari 2013

Mijn tweede Buitenlandse stage

Landen bezocht: